perjantai 25. tammikuuta 2019

6-vuotiaalleni - For my 6-year-old

Nuorimmainen täytti kuluneella viikolla 6 vuotta ja tein hänelle tällaiset kortit. Ensimmäisen kortin annoimme me ja toisen isovanhempansa. Ensimmäisessä on leimakuvana Tiddly Inksin poika setistä My Super Boy. Väritin sen Copiceilla ja leikkasin irti. Taustan siniseen paperiin ja vihreään banneriin leimasin Neat and Tangledin Time Warp -leimalla, lisäksi hieman mustaa kartonkia, kuviopaperia ja tähtikoriste.

My youngest son turned 6 this past week and I made him these cards. We gave him the first card and his grandparents gave him the second one. For the first card I used the cute boy from the set 'My Super Boy' by Tiddly Inks. I coloured him with my Copics and fussy cut him out. I attached him with foam adhesives. I stamped the blue paper and the green banner with 'Time Warp' stamp by Neat and Tangled, used a bit of black cardstock, some patterned paper and a star brad to finish the card. 



Toiseen korttiin käytin High Hopesin Sir Dustin -leimaa, jonka väritin myös Copiceilla, stanssasin MFT:n stansseilla ja kerrostin siniselle kartongille. Taustalle kuviopaperia ja ainoaksi koristeeksi iso Tim Holtzin stanssilla stanssattu kutonen.

For the second card I used a stamp called 'Sir Dustin' by High Hopes. I coloured it with my Copics, die cut with an MFT die and matted it onto some blue cardstock. For the background I used a bit of patterned paper and finished the card with a big die cut 6.


Kiitos, kun käväisit!

Thanks for your visit today!

1 kommentti:

Pöydän kulmalla näpertelijä kirjoitti...

Upeita molemmat! Ihanan raikkaat ja reippaat värit!